Rabu, 3 April 2013


Assalammualaikum...holo...aku kembali dgn cinta hari ni....hahahahaha(baca je la)

ok macm ni...aku ada baca satu post ni tau...bunyi ayt dia lebih kurang macm ni la.....andai kita menyintai seseorang kita akn melakukan segalanya pada org itu....korang tahu bila aku baca je post tu kan muka aku berubah macm ni....

aku gelak je last sekali


korang pikir la sama kita mana boleh jadi macm apa yg ayat tu tulis nak tau sbb apa ?sbb kita ni manusia

yg sering kali hati berubah2

hari ni kita ckp lain esk belum tentu kita akn cakp benda yg sama.
that why aku ckp
kita jgn la pikirkan diri kita je....try pikir perasaan org sama.
sbb  kalu kita asyik pikir kita je betul tak kemana perhubungan yg kita bina...
bg la berjuta ayat2 cinta,jiwang tapi kalu ati korang tak setia tak boleh weii.....

yg paling penting try untuk ttpkan ati supaya setia dan hargai perhubungan itu bukan  sbaliknya.
supaya tak da sapa akan berdendam ngan kita..wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan