Khamis, 13 Oktober 2011

bad mood la pulak 2


salam....hari ni aku tgk dia moody je...mgkin sbb jian tak mai kut.....aku tak tau apa jadi kat aku hari ni...rasa semacam je...gf aku cover moody dia, tapi aku ttp rasa macam ada something yang dia tak suka pasal aku...aku try nak baik kan semula gf aku ngan kawan2 dia,tapi balik2 aku pulak yang kena marah ngan gf aku...kadng2 aku rasa macm aku je beria2 ----- ngan dia tapi gf aku ni entah la aku nak ckp pun aku tak berani sebb takut salah plak...tapi yang pasti aku ttp sayang dia walaupun apa yang terjadi.....setakt ni aku malaz nak layan perasaan aku ni..kalu ikut hati kata orang mati so aku kena berfikir waras supaya aku tak sakitkan hati dia lg dan aku kena hilangkan perasaan sensitif yang menyebabkan kekeliruan belaku.supaya x timbul pelbagai prasangka kepada gf aku ni...kalu korang nak tahu...gf aku ni caring oo...walaupun aku selalu gak la ------- ngan dia tapi senyum n jelingan mata dia memandang aku cukup membuatkan hati aku cair...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan