Khamis, 27 Oktober 2011

malang x berbau


salam,sori lama tak update blog ni..sbb aku sekarang tgh diuji oleh ALLAH S.W.T untuk menghapuskan dosa2 aku yang terdahulu..hari ni baru aku berkesempatan bukak blog ni...selama aku bercuti mcm2 hal yang belaku tnpa kerelaan n pengetahuan aku...mungkin kelakuan aku kat sekolah yang agk berubah, sedikit menghairankan mereka...jadi mcm2 salah fahm timbul pabila satu masalah berlaku...aku tipon dye hari khamis nak g tau situasi aku tapi dye macm tak endah n macm marah je kat aku..so aku pun malas nak g tau lanjut pasal aku..aku dgr je apa dye ckp...pasal jamuan kolah tu aku mungkin akn p n mungkin jugak aku tak p..dalam condition aku sekarang ni sedikit menyukarkan aku untuk bergerak...kehulu n kehilir.emm apa la nasib aku musibah menimpa2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan