Rabu, 19 Oktober 2011

sian aku


salam....hari ni aku cedih sikit sebb gf aku tak ckp ngan aku langsung kat kolah tadi...aku cedih sgt...dalam hati aku ckp mungkin ada timbul salah faham antara kami....tapi aku janji akan bubarkan salah faham ini pada esok hari....mugkin aku terlalu sensitif...(hati jgn la salah faham lagi...think positive...aku syg gf aku)aku fikir aku nak berterus terang tapi bila fikir dia ckp something kat asmaa terus aku rasa buat masa ni dia tak perlukan aku...biar lah dia ngan jian buat sementara waktu....aku faham,niat dia nak aku jadi pelajar yang cemerlang dan gemilang.....aku tak kisah bab tu tapi aku terkilan sikit bila berita tu org lain yang smpai kat aku...(syg,awak tak suka sy membelakangi awak kan..so tolong la jgn buat macm tu kat saya...saya faham awak nak jg hati saya tapi awak ingat dgn buat mcm tu tak lukakan sy ke?.....tolong la jgn pecaya ckp orng lain, cuba tnye sy dulu... selepas awak dgr penjelasan sy,baru awk buat keputusan dan selepas tu kalau betul la saya ni mcm org tu ckp sy sudi terima hukuman dari awak)sori la korang hari ni aku moody sikit.....cuba korang fikir... hubungan aku ngan gf aku tak sampai setengah tahun tapi prob macm dah 100 tahun kenal....tapi kami relax je tempuhinye sbb kitaorang ada pedang kesabaran yang kuat yang dapat menikam pemusnah perhubungan kami....cuma senjak 2 menjak ni je pedang kami ilang kesaktian sebb berkarat dgn hasutan para -----.....walaupun apa pun yang berlaku dan pelbagai rintangan dan mestipun gf aku dihasut untuk apa-apa kemungkinan.....aku ttp dengan pendirian aku.....aku tidak sesekali akan lepaskan dia bila aku dah gengam erat.....mungkin korang pikir aku pelik kan?sebenarnya aku telalu syg akan persahabatan...bagi aku,sekali aku dah mula suka dan syg...aku akan syg sampai bila2.....tolong la jgn rampas dia dari aku....aku syg sgt kat dia....kat korang pun aku mintak elok2 so korang dh redha kan....izinkan aku jg dia buat sementara aku hidup di muka bumi ALLAH ini...please jgn pisah kan aku nga dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan