Rabu, 12 Oktober 2011

bad mood la pulak


sori la gambar kura2 tu aku terdelete nanti bila aku tangkap gambar die aku bubuh ye...

hari ni gf aku kena p peksa mate mode..aku soh la dia buat elok2...aku harap sngat dia happy p jawab peksa...aku menanti dengan sabar je kat library sambil dalam hati doa dia okey jawab peksa...waktu tu aku pulak over sampai tak reti nak duduk diam...hahaha
jam tujuk kul 9.50 pg,aku balik dari library aku tgk dia ada dalm kelas dah...lega hati aku...tgk dia senyum kat aku.tapi bila aku masuk je duduk je kat tempat aku aku tgk dia macm sedih..aku tnye dia kenp?tapi dia tak mau ckp...aku tnye lagi n lagi tapi dia ttp tak mau ckp...pastu waktu bi kat library masa kul 11.00pg dia datang kat aku sambil mata berair...aku tahu dia menangis tnda sedih yang melampau..aku try g tnye dia tapi dia ttp tak mau cerita kat aku...dia ckp aku tak perlu tau...aku sedih sikit waktu tu..( bukan sedih dia tak mau cerita tapi aku geram kat sape yang buat gf aku nangis...ish geram aku)...mood gf aku tak baik hari ni soo aku malas nak kacau dia lebih2..aku tak nak beban kan dia..biar la dia tenag dahulu...aku syg sgt dia...hati aku sayu je bila dia nangis tapi aku tak dapat nak buat apa2...aku rasa macm aku ni orang paling tak berguna....tapi apa pun aku akan cuba n cuba tnpa putus asa utuk mengembirakan dia...masa kesemasa...korang doakan aku ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan