Selasa, 4 Oktober 2011

bukti cinta kita


harini aku nak kogsi pasal stowey aku ngan sidia...hari ni aku perang besar ngan budak kolah aku..gaduh pasal kertas.korang mesti pikir tak logik kan?tapi mmg kami gaduh pasal kertas...oleh sebb kertas tu jugak semua budak geng (elit)marah kat aku..hehehe....ish2 aku tak faham betul mereka tu marahkan aku pasal kertas.... patut kah?gf aku ni pulak angin la satu badan nak backup aku tapi aku plak p geram kat dia tak pasal2 plak dia kena marah ngan aku...kesian dia...aku rasa berdosa sangat kat gf aku..masa rehat tadi muka gf aku ni masam je...mana tak nye, aku salah faham atas niat baik dia...kalau korang pun mesti korang mengamuk kan?tapi gf aku ni kira baik la....aku tegur dia masa kelas bio dia terus senyum..lega sikit hati aku masa dia senyum.... tu la aku bertambah suka kat dia..bagi aku dia sweet sgt bila marah....kalu korang nak tahu,gf aku bila marah muka dia jadi warna pink cantik sgt...korang tgk mesti terpukau la...

petang tadi dalam kul 5 baru aku balik kolah tapi gf aku balik kul 3,jadi aku tlg teman dia sampai mak dia datang...sepanjang aku jalan ngan dia,sepatah pun dia tak cakap ngan aku...waktu tu hanya tuhan yang tahu perasaan aku...hati aku terus rasa tak bape sedap macam gf aku ni simpan sesuatu je...pastu bila aku sampai je umah dalam kul 5.15 pm,terus aku bukak fon nak tipon dia....aku call sampi 20 kali tapi gf aku ttp tak angkat...last kali aku terus tipon mak dia,mak dia angkat kata dia tgh mandi..aku cakap la x pe nnti saya call lagi...pastu dalam kul 6..aku cll dia ckp aku mintak maaf dan terangkan situasi yang sebenar yang belaku..gf aku pun dah tak kisah (tapi aku tau, jauh dari sudut hati dia masih tersisa tentang hal tadi)...dgn perasaan cintanya aku pada gf aku, terus aku melafaskan aku sayang dia sebb tu aku jadi macam tu..aku tak boleh tgk dia ckp benda yang diluar kotak fikiran org normal....terlalu payah hati aku nak menerima ayat yang tidak sesuai digunakan oleh org normal...sbb tu aku lari dan geram kat dia(tapi aku tak benci ye).selepas aku citer semua pada gf aku,sikit2 dia terima pendapat aku dan memaafkan aku...0-0 aku cakap kat dia...esok macam mana la aku nak berdepan dgn gf aku....hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan