Jumaat, 7 Oktober 2011

best n bahagia


salam....hari ni aku p umah gf aku......tapi aku p dgn asma la,bkn sorang...pada mula ye hasrat nak hantar jadual peksa spm je,tapi macm mana entah gf aku ajak masuk umah dia...so aku ngan asmaa masuk dgn malu2 hehehe....gf aku suruh aku duduk dulu dia nak p buat air...pastu aku ngan asma smbag la kejap ngan mak gf aku...mak dia punye la ramah best sg smbag ngan mak dia...relax je..emm, pastu gf aku pun sampai dengan bawa dulang yang berisi se-jag air oren..n dua gelas cawn...serius waktu tu...aku suka tgk dia bawa dulang macam berpengalaman la...cntik ye..cara dia tuang,cara dia bagi kat aku semuanye mencuit hati aku..aku happy sgt boleh tgk dgn mata sendiri kaayuan dan kepandaian dia membuat kerje umah...mak dia masih bersembag dgn asma disebalah aku sementara aku curi2 melihat gf aku yang cantik memakai t-shirt pink n ada jaket kecik ditubuhye...dia cntik sgt...setelah itu aku p tusyen...

selepas tusyen dalam pejalanan balik aku teringat yang gf aku nak hadiah kat aku kura2...ptg tu aku p la umah gf aku..sampai je aku kat umah gf aku,aku tgk mak ngan adik pompuan dia dah bawa kura2 tu padaku.. aku masih berada di atas motor..aku mencari kelibat gf aku..mak dia kata dia tgh mandi..so aku kata tak pa la biar dia mandi...aku n balik lu sbb nak magrib dah,belum sempat aku habis bercakap...tiba2 aku terlihat wajah gf aku yang segar dgn senyumah nye...fuhh waktu tu serius wei cair......cantik.......bibir dia pink2 tu menyerlahkan lagi kejelitaan gf aku...( korang jgn pikir bukan2 plak dia masih bertudung litup ok n menutup seluruh aurat ye walaupun dia dalam rumah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan