Isnin, 24 Oktober 2011

sorry to say


salam syg dari aku untuk korang....sori la korang skrg ni mood aku jadi keliru antara bnr n salah...aku nak update blog aku pun rasa mcm malas je....sebb aku rasa mcm hati aku dah dihiris,dicucuk,dipijak n dibuang ke tong sampah...sori la korang benda ni terlalu snsitif untuk diciterkn kat korang.korang kena alami sndiri baru boleh rasa perasaan aku sekarang...yang boleh aku citer kat korang hati aku hancur disebbkn seseorang yang suka buat sesuatu diluar fikiran orng normal...aku tahu aku ni jahat,nakal,x pandai tapi tak perlu kut nak hina aku sampai mcm tu..aku bkn ptung wei,aku dgr semuanye...tak perlu nak smbunyi dgn muka comel n mata yang cntik tu la....sorry to say...aku tak kan mintak maaf kat ko lagi...ckp la selama ni aku rendahkan ego n harga diri aku depan semua orang untuk ko...harap ko BAHAGIA.....dont say bye n papai...if you want...i fogive u, come n see me..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan